Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Σετ Sylvia Day

ΣΕΤ ΣΙΛΒΙΑ ΝΤΕΪ (ΔΕΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ–ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ)
ΣΙΛΒΙΑ ΝΤΕΪ - DAY SYLVIA
Εκδότης: Εκδόσεις Τουλίπα
Κατηγορία : Λογοτεχνία
Θεματική κατηγορία : Ερωτικό
Σειρά : Ξένη λογοτεχνία
Ημ. Έκδοσης : 01/08/2016
Σελίδες : 984
ISBN: 5213005510060

Διαβάστε τώρα δύο βιβλία από την κορυφαία ερωτική σειρά Crossfire της Σίλβια Ντέι σε απίθανη τιμή!
Το σετ κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων και περιλαμβάνει τα βιβλία:
1. Δεμένη μαζί σου (3ο βιβλίο - Ημερομηνία 1ης έκδοσης: 13/06/2013)
2. Αιχμάλωτη στην αγκαλιά σου (4ο βιβλίο - Ημερομηνία 1ης έκδοσης: 05/02/2015)

ΔΕΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Το παγκόσμιο εκδοτικό φαινόμενο συνεχίζεται καθώς η Εύα και ο Γκίντεον έρχονται αντιμέτωποι με τους δαίμονες του παρελθόντος τους και τις συνέπειες του επιτακτικού τους πόθου…
Μια ματιά ήταν αρκετή για να συνειδητοποιήσω ότι υπήρχε κάτι ξεχωριστό στον Γκίντεον Κρος, κάτι που είχα ανάγκη. Κάτι στο οποίο ήταν αδύνατο να αντισταθώ. Ταυτόχρονα, διέκρινα κάτι επικίνδυνο, κάτι τραυματισμένο βαθιά στην ψυχή του∙ κάτι που έμοιαζε με τις δικές μου πληγές. Αυτό με μαγνήτισε, με αιχμαλώτισε. Τον χρειαζόμουν, τον είχα ανάγκη όπως την ανάσα μου, όπως το χτύπο της καρδιάς μου.
Κανένας δεν θα μπορούσε να φανταστεί τι ρίσκο έπαιρνε ο Γκίντεον για χάρη μου. Ούτε πόσο θα κινδύνευα εγώ εξαιτίας του δεσμού μας, εξαιτίας της σκοτεινής σκιάς που το παρελθόν θα έριχνε στην κοινή μας ζωή.
Δεμένοι, φυλακισμένοι στα μυστικά μας, προσπαθήσαμε να αψηφήσουμε τις πιθανότητες – που ήταν όλες εναντίον μας. Φτιάξαμε δικούς μας κανόνες και παραδοθήκαμε ολοκληρωτικά στη δύναμη του πάθους μας…

ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ
Ο Γκίντεον με φωνάζει άγγελό του, αλλά εκείνος είναι το θαύμα στη ζωή μου. Ο πανέμορφος, λαβωμένος πολεμιστής μου, τόσο αποφασισμένος να εξοντώσει τους δαίμονές μου, αρνούμενος να αντιμετωπίσει τους δικούς του.
Οι όρκοι που ανταλλάξαμε έπρεπε να μας είχαν κάνει άτρωτους. Αντίθετα, όμως, άνοιξαν παλιές πληγές, αποκάλυψαν ανασφάλειες και προσείλκυσαν εχθρούς που διψούσαν για εκδίκηση. Τον ένιωθα να γλιστράει από την αγκαλιά μου, έβλεπα τους μεγαλύτερους φόβους μου να γίνονται πραγματικότητα, την αγάπη μου να δοκιμάζεται με τρόπους που δεν ήμουν βέβαιη ότι είχα τη δύναμη να αντέξω.
Στην πιο φωτεινή στιγμή της ζωή μας, εισέβαλε το σκοτάδι του παρελθόντος του, απειλώντας όλα εκείνα για τα οποία παλέψαμε τόσο σκληρά. Ήρθαμε αντιμέτωποι με μια φρικτή επιλογή: να επιστρέψουμε στην οικεία ασφάλεια της ζωής που είχαμε προτού γνωρίσει ο ένας τον άλλον ή να πολεμήσουμε για ένα μέλλον που ξαφνικά φάνταζε απατηλό όνειρο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου